Direktlänk till inlägg 9 april 2007

Solig dag idag...

Av Maria - 9 april 2007 17:47

Då var det snart dags för jobb igen. Sista lediga dagen har jag ägnat åt att ta en långpromenad med Marie och William runt Udden. Efter det bjöd Marie på kaffe och våfflor, mums! Kom hem och William sov middag. När han vaknade var det bara att ge han lite gröt och sen fixa lite mat till sig själv också. Nu sitter vi och ser på innebandy och leker på golvet. Några timmar till så har den här dagen gått förbi också.Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 3 juni 2007 21:20

Har varit ledig i veckan eftersom P har jobbat förmiddag. Skönt! Jag och William har bara myst ute i solen och gosat. Men det känns kan jag säga, det hettar i ansiktet... Det är på gott och ont det här med värmen. Egentligen är jag inte så mycket för...

Av Maria - 23 maj 2007 15:22

Nu har det äntligen kommit lite värme, även om det bara är solen som värmer. Men det är skönt att slippa regnet i alla fall. Hoppas sommaren är här för att stanna nu då.   Jobbar eftermiddag denna vecka eftersom P jobbar natt. Han går och lägger sig ...

Av Maria - 15 maj 2007 12:20

William har varit hos mormor igen. Hon hämtade honom i fredags så vi fick lite lung och ro när vi skulle fixa inför loppisen. Sen ringde hon på söndag och frågade om det var okej att han kom hem idag eftersom dom ändå skulle ner och besigta farmors b...

Av Maria - 7 maj 2007 19:56

Idag har jag och William varit på barnträff på Hertsön. Min kusin bor där ute och hon har en son som är 4 dagar yngre än William. Hon skulle dit så vi hängde på. Men efter en timmes lekande och sedan mat och fika så blev William trött så vi åkte hem....

Av Maria - 4 maj 2007 11:37

Fredag och snart helg. Vi har varit barnfria sedan tisdag eftermiddag då mamma hämtade William för att få ha han för sig själv ett tag. Jag ska åka och hämta honom idag och passar då på att bli bjuden på palt av farmor. Gör inget annat än äter idag k...

Presentation

Omröstning

Frysa ihjäl eller svettas ihjäl?
 Fryyysa....
 Svetttas...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards