Alla inlägg den 24 april 2007

Av Maria - 24 april 2007 22:47

Nästan en vecka sedan senaste uppdateringen.

Var och hälsade på Angela, Johan och Anton på BB i tisdags. En sån liten kille. Det var inte så länge sedan Willam var så liten men det har man nästan glömt bort.

I övrigt har det väl inte hänt så mycket. Jag och P bara går om varandra här hemma på vardagarna. Jag jobbar när han tar hand om William och tvärt om. Men nu är det bara en vecka natt och sen börjar han gå skift igen. Han har bara jobb till sista Maj så får vi se sen om det blir nån förlängning.

Ja, snart valborgs, vad ska man då hitta på? Någon som har nåt förslag? Jag antar att det blir ganska lugnt. Eva ville ha med mig på fest på lördag eftersom Linda kommer upp från Göteborg. Får väl se hur man gör. Sen kanske jag ska spela innebandy på söndag. Evas sons lag ska spela "föräldramatch" och dom frågade om jag kunde stå i mål, så why not.

 Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Frysa ihjäl eller svettas ihjäl?
 Fryyysa....
 Svetttas...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards