Alla inlägg den 15 april 2007

Av Maria - 15 april 2007 20:59

Så har ytterligare en helg gått. Tänk så fort tiden går när man har roligt.

Fredag kväll hade vi middag här hemma. Vi bjöd på orre och ungsstekta potatisar och morötter, mycket gott faktiskt! Anledningen till middagen var att Rickard skulle komma och fixa lite med vår dator. Sen var ju Marie och Eva här också, dom fick vi med på köpet :-)

Ja, kvällen slutade på krogen, ganska trevligt faktiskt. Lagom med folk vad jag kan komma ihåg. Per tog William på lördagmorgon så jag fick sova ut lite, jag kan säga att det behövdes!!!

Lördagen flöt lugnt förbi, tog en promenad och handlade och sen var vi bara hemma och slappade. Gick och lade oss vid 22-tiden redan, vi var nog ganska trötta.

Idag var jag och Marie på långpromenad runt sjön. Sen blev jag bjuden till henne på grillade hamburgare, mycket gott!

Ja, det är väl typ det som har hänt i helgen. Per jobbar nu till 22.30 och jag ska väl snart gå i duschen. Sen blir det lite tv innan man går och knyter sig.


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Frysa ihjäl eller svettas ihjäl?
 Fryyysa....
 Svetttas...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards