Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Maria - 7 maj 2007 19:56

Idag har jag och William varit på barnträff på Hertsön. Min kusin bor där ute och hon har en son som är 4 dagar yngre än William. Hon skulle dit så vi hängde på. Men efter en timmes lekande och sedan mat och fika så blev William trött så vi åkte hem. Sen har han bara sovit en halvtimme i eftermiddag så han var supertrött nu ikväll.


Jag är ledig hela den här veckan, skönt! P jobbar förmiddag och då kan inte jag gå in och jobba. Men jag måste ta mig an förrådet någon kväll här så jag får upprensat. Vi ska nämligen åka ut på Arcus Loppisen på lördag och försöka sälja av lite grejer som vi inte använder. Jaja, mamma kommer ner och ska vara barnvakt på fredag så då har jag ju lite tid också på mig.


Inte så mycket nytt om svärfar. Dom har kopplat ur respiratorn men kopplat in den igen. Dom hade gjort lungröntgen på honom idag och då hade han stått upp så det tog väl musten ur honom. Men han är seg den mannen. Han hade då varit vaken när svärmor var där tidigare idag och när han fick frågan om han kom ihåg vad som hänt så nickade han. Så länge det finns liv finns det hopp.


Nu kallar tvn... Hockey!!! Kram

Presentation

Omröstning

Frysa ihjäl eller svettas ihjäl?
 Fryyysa....
 Svetttas...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards