Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Maria - 23 maj 2007 15:22

Nu har det äntligen kommit lite värme, även om det bara är solen som värmer. Men det är skönt att slippa regnet i alla fall. Hoppas sommaren är här för att stanna nu då.


Jobbar eftermiddag denna vecka eftersom P jobbar natt. Han går och lägger sig när han kommer hem och kliver upp efter 12 och jag börjar jobba klockan 13. Jag och William har haft fullt upp på förmiddagarna. I måndags så tog vi en promenad runt sjön, sen lunch med PJ och sen hem till pappsen. Tisdag var det dags för vägning, mätning och spruta på BVC och efter det gick vi och handlade. Jag ska göra smörgåstårta till kalaset på lördag. Idag kom vi ut sent, men jag har hunnit vara och köpa lax, beställa tårta och köpa ballonger och serpentiner. Nu är det bara lite småhandling kvar men det tar vi på fredag.


I morgon ska vi ha teamdag med jobbet. Åker från stan 9 på morgonen och kommer hem vid 8 på kvällen. Ska kanske bada ute om jag är modig nog... Brrr... det låter kallt. Men vi har ju bastu och badtunna så vi kan värma oss sen. Sen kanske man kan ta sig nån pilsner eller nåt, det värmer ju också lite.


Sen är det kalas på lördag. William fyller 1 år. Att tiden går fort alltså. Tyckte nyss han var pytteliten och nu är han 80 cm lång och väger nästan 12 kilo.


Kram på er!

Presentation

Omröstning

Frysa ihjäl eller svettas ihjäl?
 Fryyysa....
 Svetttas...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards